En lite mindre jobbig dag

Idag har det faktiskt varit en helt okej dag.
Vaknade vid niotiden, och halvtio var jag ute i spåret och joggade den "vanliga rundan".
Det kändes mycket bättre idag, jag orkade utan att tycka det var alltför jobbigt, och dessutom var jag inte lika död när jag kom hem.
Ska försöka komma ut i spåret i morgon också och då hoppas jag att det blir ännu lättare.

Dagen:

Träning:
jogging 7 km (45 minuter)
promenad på stan ca 2 timmar
styrka 15 min (situps, rygglyft)

Vatten:
dåligt med det idag, ca 1 liter

Maten:
Frukost: två käckebröd med keso, tomat och rödlök, 2 små morötter och ett stort glas smoothie (innehållande naturell yougurt (3%), äpple och banan)

Lunch: 2 äpplen, 1 päron, 1 kopp te

Mellanmål: 1 äpple, 1 päron
 
MIddag:  1 baguette med mozzarella, parmaskinka och soltorkade tomater, samt 1 nektarin

Mellanmål: 1 päron

___

Ja, det var itne bra att det varken blev någon riktig lunch eller middag, men det är sånt som händer, ska försöka skärpa mig imorgon. Maten i matsalen på mitt jobb är dock sjukt fet enligt mina misstankar, men jag kan ju ta tonfisk och salad bara. Det löser sig. Det viktiga inför imorgon känns som att jag kommer ut och springer, även om jag har sjuk träningsvärk.

BTW, någon som har tips om bra lårövningar? Jag vill att mina lår ska bli smalare, men jag vet inte vilken övning som lämpar sig bäst. Vore asglad om ngn kunde hjälpa mig.

Kram
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0