Mitt liv hur det ser ut idag

Idag är min sjuka sida starkare än min friska sida.
Det skrämmer mig, men samtidigt orkar jag inte bry mig.
Nu får det gå som det går.
Jag orkar inte kämpa, orkar inte bära tvivlet huruvida jag gör rätt eller fel som är frisk eller sjuk.
Idag skulle jag säga att jag är sjuk.
Jag är sjuk.

Varför börjar folk fråga mig om det nu när det var för ett halvår sedan jag skulle ha behövt få den frågan?
Deras frågor och oro kan inte ändra något idag.
Nu är jag liksom redan påväg ner i den där helvetesspiralen.
Jag är farligt nära kanten.
Och vet ni? JAg orkar inte bry mig.
Jag är så jävla dum i huvudet som kan tänka mig att ge upp alla mina drömmar för att tappa fucking jävla meningslösa kilon.
Ja, jag är dum.

Finns det någon bra sida med kaloriintagstabeller? Ge mig i så fall!

JAg var och provade jeans idag.
HAtar det, mina lår är FETAFETAFETA.
Speciellt fet kände jag mej när G var där också.
Smalast i världen.

JAg är så ledsen på mig själv för att jag känner så här idag.
Att jag verkligen är redo att låta mina UNDERBARA UNDERBARA VÄNNER gå igenom samma helvete som jag har fått gå igenom för Saras skull.
Fattar ni? JAg är ett så jävla fegt kräk, feg och fet är jag och jag förtjänar INGENTING för jag suger så jävla mycker och jag förtjänar att brinna i HELVETET och jag hoppas att alla runt omkring mig fattar det snart och låter mig dö.

Så är det.
JAg gråter för att jag inte har kvar mina drömmar.¨
Ge mig tillbaks mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0