Den 26 maj

Idag har varit en ok. Fick tillbaka en del skolsaker, bl a respons på projektarbetet, och det hade gått bra. Skönt. Slipper jag att tänka mer på det. Nu är skolan nästan helt klar. Bara ett arbete och en redovisning kvar. Om någon skulle undra.

Här är dagens:

Mat:
Frukost: 2,5 dl fil med en näve naturell musli och ett skivat Golden delicious

Lunch: ca 1 dl tomatsås, 6 falafel, halv tallrik med isbergssallad, gurka och rivna morötter, 1 grovt knäckebröd utan smör.

Fika: 1 stor latte
 
MIddag: 1/2 köttbit (tyvärr blev det kött idag), 1 potatis, brunsås, sallad (isbergs, tomat, gurka, sockerärt, soltorkade tomater)

Kvällsmat: 1/2 honungsmelon, 1 granny, 1 golden

Vatten:
Ca 1 liter

Träning:
Fotbollsmatch, (80 minuter speltid + uppvärmning)
Cykling 40 minuter (till och från fotbollsmatchen)
snart promenad med J (40 minuter?)
 
Sömn: Sov alldeles för lite natten till idag, sista gången jag tittade på klockan var hon 02:24, och gick upp klockan 06:55

___

Ja, det var alltså min dag idag.
Dagens synder var väl latten och lite för mycket soltorkade tomater (älskar soltorkade tomater!)
Dagens applåd var att jag inte fikade med de andra på matten (sista lektionen) fastän det bjöds på tårta, saft och choklad) (herregud, klockan var ju bara halv tio på morgonen!)

Jag skulle vilja börja äta paleolitiskt som dagt, men vet inte hur det ska gå rikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0